överraskning

Idag när jag och Max kom hem från en promenad hängde det en bukett med blommor på dörren. Jag blev glatt överraskad när jag läste kortet som fanns inuti!
Det var min föredetta klass som hade skickat en superfin bukett med blommor och ett fint kort där de flesta skrivit en liten hälsning till mig. Jag blev så rörd av de fina små hälsningarna och gesten!

Tack ni i SP07C som skickat blommor till mig! Snart kommer jag och Tilde och hälsar på och käkar lite vegomat. Det var så fina blommor och ni gjorde mig så glad!


Gud vilken fin överraskning, oftast sådana blir man så berörda av. :)

2010-02-11 // 11:07:31

hur kommer det sig att du blev gravid? var det planerat? jag tänkte, ni har ju ändå varit tillsammans så pass länge och då brukar många äta p-piller eller liknande... gjorde du det?

2010-02-11 // 13:28:09

anonym: hänvisar dig till detta inlägg:

http://mammaklara.blogg.se/2009/july/svar.html#comment

2010-02-11 // 13:46:48

Det ser jag fram emot! Jag måste säga att jag saknar dig och dina spontana upptåg!:)

2010-02-11 // 21:44:05
» Sara

missade ju att skriva på det! men ja, nog saknar vi dig här alltid. ser fram emot ett besök när ni är redo :)

2010-02-11 // 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback