svar

Vad tyckte dina föräldrar om detta?
Jag har ingen kontakt med min "mamma" men har ändå berättat det för henne per telefon för att underlätta för min lillasyster. Hon trodde att jag skämtade, det var väl i princip reaktionen, mer vet jag inte.
Min pappa har sjunkit in i blovande-morfarrollen förånansvärt snabbt och ser nu fram emot Mini.

Har du gått ut skolan eller ska du fortsätta plugga sen när barnet börjar på dagis? Har du alltid velat bli en ung mamma? Får ni hjälp med ekonomin eller hur klarar ni er?
Jag tar studenten våren 2010 vilket innebär att denna hösttermin kommer jag plugga som ett djur och förhoppningsvis läsa distans nästa termin. Om detta inte går har jag som mål att läsa denna termin, ta ledigt vårterminen och gå klart hösten 2010.
Jag har aldrig liksom tänkt på att få barn innan, jag har mest tänkt att det ska komma efter utbildning och efter att jag arbetat ett tag. Men detta innebär inte att jag är överlycklig nu!
Vi bor ju båda två fortfarande hemma, och har egna pengar. Sen, när Mini kommer, kommer jag/Max ta föräldrapenning och kommer att klara oss på det.

Var barnet planerat? Och hur gammal är din pojkvän? Hur gammal är du?
Mini var inte planerad, men vi visste att vi slarvade men tanken " Det händer inte oss" omringade oss, uppenbarligen så kunde det hända oss och nu längtar vi efter våran knoddis.
Min pojkvän är född 1990, han är 18 år nu men fyller 19 i december. Jag är född 1991, är 17 nu men fyller 18 i november.


Kul, jag fyller också 18 i november :)

2009-07-27 // 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback