Att inte blogga..

Jag veeeeeeet att det dammar här inne. Det beror på många saker men främst att jag inte vill visa upp våra liv längre! Det är en jobbig känsla att känna att man måste skydda familjen mot sådant man inte kan göra något åt. Vill egentligen skriva om allt som händer, skryta, visa bilder på vår fulländade familj men det går bara inte längre.

Följ mig på instagram om ni vill vara med på vår resa, där krävs det att jag ser vem ni är dock. Annasofiaklara heter jag där som ni säkert redan vet, vet att några av Er redan har hittat dit. 

På återseende!




Hej Klara !
Känner dig inte , men följt din blogg under en tid .
Tråkigt att du nu inte kan blogga mer .
Kram Susanne I

2013-10-08 // 18:33:19
» mosan

läst din blogg länge och kommer sakna den om du slutar blogga! även om inläggen dröjde så var det alltid kul att dagligen titta in för att se om nått nytt kommit upp :)

2013-10-13 // 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback