Vecka 40(39+0)

Då var vecka 40 här! Veckan som lollan föddes i. Louisa föddes 39+2. När vill Kolan komma tror vi? Jag gissade på den 17e men jag vettetusan längre! Svårt att greppa att hon faktiskt kommer att komma ut, om det så är om sju timmar som om tre veckor. Oavsett så är det snart, och redo är vi. Däremot är jag inte alla lika rastlös som jag var med Louisa i magen. Då kände jag mig stressad från den första januari( hon föddes den 15e) över att jag ville vara klar.
Nu tar jag varje dag och försöker göra något jag tycker om. Igår gick jag på stan med Finni och åt glass. Idag blir det barnmorskan och sedan firande av mormorn som fyller år.
Imorgon ska jag väl kunna hitta på något härligt också. Erica kanske vill umgås lite? Vi får se!

Är nästan liiiite orolig över hur lugn jag är..



» Finni

Love you!!

2013-05-15 // 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback