Svullen bulle

Igår hade jag så mycket förvärkar som fortsatte genom natten, idag är jag alldeles öm. Och svullen! Herre vad jag har samlat på mig vätska i det senaste. Jag gjorde det när jag var gravid med Louisa också men då kände jag inte av det alls på samma sätt. Nu är jag helt öm i framförallt fötter, ben och armar. Och ansiktet är bra plufsigt också. Ser ut som en liten boll!



» Maria

Hej!
Jag känner inte dig men har följt din blogg sen du var gravid med louisa. Och jag måste bara säga att det verkligen klär dig att vara gravid, du ser verkligen så lycklig ut, och vacker är du med. Du är fin annars också men du strålar verkligen nu!
Önskar dig och din familj all lycka med den nya familjemedlemmen :)

2013-05-13 // 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback