Lördag morgon

Igår blev en bra dag trots mitt slappande! Jag var hemma hela dagen tills Max och Louisa kom hem från föris. Då gick blivit och åt glass samtidigt som Max klippte sig. Sen hux flux bjöd vi över Erica, Philip och Alexander på middag. Gott och såklart trevligt som alltid! Vi gjorde tunna kycklingfiléer som vi körde i grillpannan med klyftpotatis och tzatsiki. Till förrätt en bruschetta! Muuuuums.
Sen somnade Louisa som en stock kvart över åtta.

Nu är jag ensam vaken i hushållet, de andra två små grisarna sover ännu. Idag ska Max bli bortskämd med fotvård som han har fått av Louisas mormor. Sedan ska det meckas lite bil, utöver det så vet jag inte vad vi finner på.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback