Ensamtid

Inom en månad är vi definitivt föräldrar till ännu ett knyte. Då blir det fullt upp med Kolan och det nya livet som tvåbarnsföräldrar. Därför har jag haft lite magknip i det senaste. Dåligt samvete för att Louisa snart måste dela min och Max uppmärksamhet och dåligt samvete för att jag inte är den roligaste mamman på planeten just nu pga trött kropp och knopp.
Dessutom vill jag att Max ska få passa på att göra en massa kul som tar lite mer tid och energi än vad det kanske kommer kunna gå åt sen när Kolan är här. Idag har han varit iväg och kört cross hela dagen och ikväll ska han hänga med sina kompisar och grilla och bada bubbelpool. Vill såklart vara med honom men vill så gärna undvara den tiden för honom med!
Ja man blir ju lite galen som höggravid..

Imorgon ska vi i alla fall alla tre umgås hela dagen. Snart är vi ju fyra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback