Pricklista

Detta är just nu vad som återstår, något vi missat? Jag är ett sånt kontrollfreak att jag vill ha allt listat så att jag kan se det framför mig..

Spjälskydd

Sänghimmel

Linnetyg till att hänga på en vägg

Ramar till tavlor i Louisas rum

Amningslinnen

Amningsbh( det köper jag nog efter någon vecka IOM att mina tuttar kommer bli oförutsägbart enorma..)

Amningsvänliga blusar

Några fler pyjamasar

Den nya solsufletten som kommit till cameleon(fantastisk!)

En väska att ha som skötväska

Babynest

Ståbräda

Barnbord till Louisa

Badbalja

Hygienartiklar


Eeh ja jag är kanske lite hysterisk.. Staplar allt om och om igen för att stilla mitt sinne..



» Sara

Har du inte kvar grejer från när Louisa föddes? :)

2013-03-14 // 12:53:40

skulle du vilja visa en bild på de kläder ni har kvar samt köpt? :)

2013-03-16 // 09:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback