Namn vi gillar

Okej vi har några namn vi gillar men inga som känns självklara. Själv hoppas jag på att när Kolan är kläckt så blir det helt solklart. Dessa är mina favoriter:

Alicia- efter min syster som heter Allis
Lykke
Astrid
Lowa
Saga
Elsa
Annie- efter min gammelmormor

Max gillar mest Lykke och Stina!

Hur ska vi någonsin kunna välja? Med Louisa gick det inte direkt tiptop, hon hette ju först Tilde i två månader, hehe..


Storasyster har lagt sin röst på antingen Lilla gubben eller helst Herr Nilsson!



Åh, Stina är ju givetvis mitt favoritnamn, som min mycket speciella tjej heter :). Lykke, Elsa och Annie tilltalar mig också. Vida, Livia, Thelma, Allis och Judit är också namn som vi funderar på till Pyrets ankomst i juni.
Lycka till med namnvalet! Der är så svårt, vi kommer antagligen ha en liten noname i två månader i stället, och definitivt om det blir en liten kille.

2013-03-07 // 08:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback