Jäkla mobilapp!

Jag uppdaterar i princip bara från min telefon i och med att vår dator dog en hastig död när Louisa råkade hoppa på den i soffan. Det är smidigt men det jag avskyr är att man inte kan svara på kommentarer i själva kommentarsfältet.

Jag går på mvc i Farsta! Stackars dig som såg mig jag var såååååå trött och sliten efter att ha varit på ett dödstidigt personalmöte precis innan jag hade tid hos min barnmorska, haha!

Jag och Finni har inte setts på dödlänge vilket har mest med livet att göra. Hon pluggar, jag jobbar och vi har båda två våra monster att ta hand om. Dessutom bor vi mycket längre ifrån varandra nu än vad vi gjorde innan vi flyttade. Då hade vi fyra minuters gångväg till varandra, nu är det 35 minuter med tunnelbana som gäller. Däremot så pratar vi rätt ofta, hon är fortfarande lika galen som jag!

Jag har otroligt nog vaknat för tjugo minuter sen. Somnade tio så min kropp ville väl inte ha så mycket mer sömn än så. Vi har sovit hos mormor inatt så när hon går till jobbet tror jag att vi tar en sväng ner på fotografiska faktiskt!



» Finni

<3 puss puss puss

2013-03-12 // 08:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback