Vardagens återkomst

Imorgon börjar vardagen igen. Max är tillbaka på jobbet så nu är jag on my own om dagarna. Imorgon är dessutom förskolan stängd för planeringsdag så det blir en heldag med en trotsig treåring och tuttgalen bebis, spännande! Tanken är att vi ska göra en utflykt till en park en bit bort tillsammans med Louisas dagiskompis, hennes mamma och hennes lillasyster som är fyra månader.
Det blir perfekt underhållning för storasystrarna OM vädret tillåter.

Lillasyster har fortfarande inte fått ett namn, jag har ett namn som jag alltid gillat som Max säger tvärnej till. Sen har vi ett som känns helt okej men inte helt hundra. Vill inte göra något förhastat! Den lilla är en riktig tuttigel, och tycks ha ryggfobi. Hon vill bara sitta upp i famnen eller ligga på mage på min eller Max mage och se sig omkring. Ännu en ivrig unge med andra ord. Hon sover däremot över förväntan om nätterna!



» mosan

får man fråga vilket namn som du älskar och han ratar?
ta det lugnt och känn efter med namnet :) det ska ju vara där för resten av livet ;)

2013-06-10 // 09:34:30

Vilken gullegris! Hon är lite mer lik Max än Louisa :)

2013-06-16 // 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback