Sommar

Jag har tagit sommarlov! Vi bor ute på landet och här leker livet. Det är härligt väder, vi är ute nästan hela dagarna. Midsommar var mysig och barnen var så fina och snälla!

Lilla lillan har hunnit bli en månad och har gått upp till hela 4550 gram och är nu 55 centimeter lång, hon jobbar på bra med andra ord. I början på veckan fick vi första snabba leendet tror jag allt också, makalöst!

Och nej, inget namn ännu. Jag kämpar så hårt för mitt favvonamn men Max han rör sig inte en millimeter! Blir galen och det känns så märkligt att tänka på en liten människa utan att tänka ett namn!



» mosan

vad härligt att ni tagit ledigt och bara njuter :D
kämpa på med ditt favoritnanmn :) förstår att det är svårt att tänka om när mnan hittat ett man känner är så rät :)

2013-06-30 // 10:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback