Liggfobi

Den lilla i familjen tycks följa i den storas fotspår. Otroligt alert och stark redan nu och helst ska hon sitta upprätt och se sig om, inte ens luta huvudet mot min arm går. Tänkte att vi kanske kunde få en gosebebis som börjar sitta vid sju månader till exempel. Men hon tycks ha lika bråttom som storasyster!
Att ligga i vagnen vaken är inte roligt alls och det sovs mest i korta stunder om dagarna förutom ett eller två pass på cirka en timme eller två.

Men herre vad jag njuter! Det kanske är sista bebisen, Max vill nämligen inte ha fler barn. Jag vet, klart vi ska ha fler när vi gör så fulländade!? Jag jobbar på det!


Min lilla rumpnisse med mössan på sniskan sovandes i vagnen idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback