Mina barn

Som förälder ställs man dagligen inför beslut gällande sina barn. Då ska man försöka värdera vad som är rätt eller fel. I det senaste har jag känt att mina barn inte bör exponeras på det sätt som jag tidigare valt. Därför kommer det framöver bli mindre bilder på barnen i bloggen, och då mest mindre på deras vackra ansikten. Att fasa ut dom ur det här öppna forumet känns inte mer än rätt eftersom jag inte kan kontrollera vem som läser.
Ni kan istället följa mig på min instagram förutsatt att jag ser vilka ni är.

Ni som vill kan hitta mig på instagram där jag heter annasofiaklara!

Bloggen fortsätter i övrigt som vanligt med den sparsamma uppdatering som är just nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback