Fa-an också!

Tidigare i veckan bokade jag tid på mvc för efterkontroll idag för jag ändå hade tid på bvc klockan ett. Så imorse satte jag klockan på sju och gick sedan utanför dörren redan 07:23! Kommer till Farsta där jag har tid klockan nio, men får komma in redan kvart i. Fem i är jag då färdig och ringer sedan bvc för att höra om vår barnmorska har tid lite tidigare så att jag slipper vänta så länge. DÅ HAR JAG SÅKLART TAGIT FEL PÅ DAGEN!!!!! Jag orkar inte med mig själv, haha!! Det är IMORGON jag har tid på bvc...... Så otroligt typiskt mig så det är inte sant. Så då bokade jag om bvc till nästa vecka istället så att jag slipper åka in till stan två dagar i rad.

Så nu är jag på väg hem igen, så otroligt ovärt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback