Amma amma amma

Här ligger jag och ammar, i vanlig ordning!
Cornelia är en väldigt hungrig bebis och vissa dagar vill hon äta en gång i timmen. Ibland får jag sympatiska kommentarer men jag tycker det är härligt! Det är förmodligen sista bebisen vi får så därför njuter jag av nästan varenda sekund. Min lilla Kola som är så söt och snäll, kanske är hon den sista lilla spädis vi har så då tar jag tillvara på ALLT!



» Sofia

Hur kan du säga nu att det förmodligen är er sista bebis? Ni är ju unga och ni kanske blir sugna på en sladdis i framtiden :)

2013-07-18 // 15:57:23

hon kan säga så för att vissa par känner att 1-2 barn räcker och då njuter de extra då de vet vad deras plan på antal barn är!

2013-07-19 // 09:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback