Foglossning?

Jag är deppig! Foglossningen har kommit. Om jag inte minns helt fel hände det under graviditeten med Louisa också men gick sedan över efter några veckor. Hoppas att det blir ikadant denna gång för att jobba åtta timmar ståendes är inte sådär tokskönt om jag säger så. Det ilar i hela högra höften. Då tycker jag faktiskt lite synd om mig själv.
 
Imorgon jobbar jag också elva till kvart över sju, lång dag med andra ord. Sen är jag ledig lördag och söndag. På lördag ska jag ha mamma halvdag med Erica! Åh vad jag ser fram emot det. Vi ska gå på bio och sen äta en härlig middag på Fridays. Hon är så fin Erica, jordnära, snygg, rolig, lättsam, omtänksam och en så himla himla bra mamma! Vi klickar så bra på alla plan. Nu försöker jag bara få dom att flytta hit till samma område som vi bor i. Tänk vad idylliskt att bo i samma område, ha barnen på samma förskola, vara mammalediga ihop. Hoppas hoppas hoppaaaaaaas!
 
Snyggingen på våran balkong i somras!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback