Vecka 26 (25+0)

Vecka 26 är här och jag sa till Max igår att det är inte så kul att vara gravid nu. Främst är det nog pga att jag varit så hemskt sjuk. Själva graviditeten känns bra, magen växer och Kolan härjar runt. Nu är det snart bara tre månader kvar och jag längtar tills jag får sätta igång med kroppsrenoveringen. Längtar till sommaren med Kolan, Max och Louisa!

Vagnen beställdes igår och kommer i slutet av mars, känns skönt att ha den beställd och klar.



söt mage och förstår längtan :D

2013-02-07 // 09:38:23

Sicken söt mage! =)

2013-02-08 // 14:16:01

Underbara mage :)

Fats kan hålla med dig, en dans på rosor är det inte... Jag blir ofta "åksjuk" så mycket som lilleman gubbar runder därinne...

2013-02-08 // 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback