Trötta klubben

Louisa blev helt plötsligt sämre igår. Fick hämta henne på förskolan för hon var så hostig. Under natten har hon hostat var femte minut i en minut åt gången vilket i princip är hela tiden. Stackars lilla monster! Febern kom också tillbaka så i förmiddags var vi på vårdcentralen där hon fick utskrivet luftvidgande igen för sin förkylningsastma. Nu på eftermiddagen har vi sovit två timmar vilket behövdes för damen!

Läkaren vi träffade idag uppfattade jag som stel men ordentlig. Men i slutet av besöket sa hon "jag brukar aldrig säga sånt här men jag måste bara påpeka hur fint band ni verkar ha till varandra, hon verkar så trygg och ni ser så lyckliga ut tillsammans, det är sällan man ser sånt!". Hur fint sagt är inte det? Folk tar sig sällan tid till att säga snälla saker men man blir så glad när dom gör det! Sedan är det ju självklart också roligt att folk kan se det jag känner för Louisa och det hon känner för mig. Kände mig som en supermamma!



tänkte bara lämna en liten kommentar.. har följt din blogg sedan starten med mini i magen och är så glad för att du börjat blogga igen. ännu gladare är jag för att ett syskon är påväg!
som läkaren sa, du och louisa verkar vara så trygga ihop och jag hoppas innerligt att min dotter och jag kommer ha ett sådant fint band. jag blev gravid när jag knappt var 18 år fyllda ovh och nu har jag en dotter på 6 månader och tar studenten om 4 månader, och med det sagt vill jag att du ska veta att du har varit en utav mina förebilder under den resa som jag har genomgått och den resan som är nu.

Svar: Vilken fantastisk fin kommentar! Man blir så glad när folk tar sig tid till att säga vackra saker. Hoppas du och din dotter växer ihop på samma sätt som jag och Louisa har. Det är ett fantastiskt band som inte går att beskriva!Tack ännu en gång för din fina kommentar!!!
Massa kramar
Klara

2013-02-07 // 22:04:47
» Anna

Tänkte precis skriva i princip samma sak som ovanstående kommentar. Jag har däremot bara läst din blogg några månader men har läst alla dina gamla inlägg, flera månader av din första graviditet och alla dina senaste inläggen sedan 2 kanske 3 månader tillbaka. Jag har också en dotter på 6 månader och har fått höra samma sak att hon verkar så trygg med mig och jag hoppas så innerligt att det är så när min dotter är 2-3 år. Att vi har det ni har.

Svar: En till helt otroligt fin kommentar! Herre vad jag blir glad av sådana här kommentarer. Man vet ju med sig själv oftast att man är en bra mamma, så när andra också lyckas se glimtar av det blir man stolt och mallig. Tack så hemskt mycket för din fina fina kommentar och jag hoppas du fortsätter följa bloggen!Kramar!
Klara

2013-02-08 // 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback