Sååååå glad

Åh jag är så glad idag. Inget vaknande av kräksjukan inatt. Både Melissa och Alexander är magsjuka så jag har varit på helspänn hela natten och bara väntat på att höra Louisa hulka. Men icke! Såååååååå skönt!
Däremot har jag drömt mardrömmar om någon tjejdemon.. I drömmen så var Max iväg med sina killkompisar i skogen. Där möttes vi helt plötsligt. Han och hans kompisar kom springandes nakna genom skogen i ett fridfullt tempo.
Louisa väckte mig ur den hemska drömmen och sen small hennes dörr! In kommer en spritt språngande Max som hade försovit sig. Behöver jag säga att jag blev rädd? Trodde jag skulle få hjärtstillestånd.

Nu kollar vi på Alfons och jag funderar på vad vi ska göra av den här dagen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback