Pang

Magen växer såklart på och nu är jag verkligen gravid! En riktig badboll sitter nu på mitt mellangärde, även om jag ofta får höra att jag har liten mage. En perfekt kula!
Men.. Foglossningen blir bara värre och värre, att jobba åtta timmar är ofta en kamp mot smärtan. Mina sammandragningar känns mer när jag jobbar så jag antar att min kropp inte älskar mitt butiksjobb. Ska prata med min barnmorska nästa gång om hur jag ska göra men som det ser ut nu är planen fortfarande att jobba två veckor in i april. Så sex veckor kvar av jobb hoppas jag att jag klarar.



Vackra fina du!

2013-02-27 // 12:02:25

Ta inte i för mycket bara eller massa onödig stress :/ Lyssna på din kropp :) Som förövrigt är superfin! :)

2013-02-27 // 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback