Jag och Max

Det var någon som undrade lite om hur jag och min fantastiska man träffades. Tror att jag skrivit om det förr men här kommer det igen!

Året 2005 började jag och Max i samma skola. Jag började åttan och han nian den hösten. Jag var tillsammans med en annan kille då som gjorde slut med mig i mellandagarna och Max hade en flickvän som bodde långt bort. I mitten av januari sågs jag och Max för första gången utanför skolan. Vi åkte skridskor tillsammans en kväll. Helt själva var vi på isen och det snöade sådär töntigt glittrigt. Jag var så pirrig i magen.
Dagarna som följde sågs vi en väldig massa. Första gången han kysste mig var på mitt rum och då vändes min värld upp och ner. I början av februari tror jag att Max gjorde slut med sin flickvän, nu var vi ju kära!
Den fjortonde februari 2006 blev vi tillsammans och har hängt ihop sedan dess. Bästa bästa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback