Jajaaaaa Finni!

Finni bara tjatar på mig om att slippa se mina tuttar.. Så här har ni mig idag då! Nya träningstights från HM som verkligen har blivit bra på träningskläder på senare tid! Supersköna byxor med en perfekt resår i midjan som inte skär in i min muffintop..

Louisa är hos sin absoluta favoritperson och myser, mormor såklart!
Louisa har det riktigt jobbigt nu. Det är bråk varje dag varje timme för oss alla så att hon får komma iväg då och då är skönt för henne men det gör ont i mitt hjärta. Jag saknar henne hela tiden och det är så jobbigt det mesta med henne just nu. Någon som har tips på hur man kan försöka underlätta för henne och för oss? Extremt trotsig är hon och allt är verkligen en kamp! Känns så sorgligt att min geniala dotter mesta delen av tiden är arg och tvär just nu. Det gör mig så ledsen. Alla tips mottages varmt!

Puss Finni! ❤



» Finni

Yey!!! Massa love! <3<3 Trotsperioden suuuger men förhoppningsvis går det över för oss.

2013-08-31 // 12:08:31

Haha din boobisar är fina!!

2013-08-31 // 12:53:18
» Sara

Mer uppdatering :D tycker väldigt mycket om sättet du skriver på!

Vore kul att se eran lägenhet? :)

Kram

2013-09-05 // 12:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback