Spadag

Idag är det spa som står på agendan. Jag fick det i present när jag fyllde tjugo och nu är det dags att nyttjas. Basta, bada och vila känns lockande och jag ser hemskt mycket fram emot det. Sällskapet blir ju av det bästa också, Pippan följer med!

Mannen fixar massa hemma. Det är hyllor, lister och en dörröppning som ska fixas. Det önskade jag mig i födelsedagspresent i år!

Dagen till ära är jag svullen som tusan, magen syns verkligen mycket tidigare denna gång. Jag var inte såhär stor förrän i vecka 18 med Louisa!



Vad skönt med spa! Det är ju en perfekt present :)

2012-11-10 // 17:24:28

Tack för idag min sexiga böna!

2012-11-10 // 20:56:48
» Finni

Uppdatera din fjärtsoppa

2012-11-11 // 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback