Sjuk knäppgök

Igår på jobbet kände jag värken i tänderna, ett av de första tecken jag får på begynnande förkylning. En timme senare kom halsontet, sen kom värmeslag, tryck bakom ögonen och till sist lades det ett stenblock på mitt huvud. Så nej, idag är jag INTE pigg. Stegvis tog förkylningen över min kropp.
 
Dessutom tror jag att jag håller på att bli knäpp. På riktigt alltså. Det har hänt två gånger att jag glömt mat framme. för tre dagar sen glömde jag ett nyöppnat smörpaket och en ny ost framme på köksbänken, det var ju bara att slänga. Igår glömde jag lingonsylten framme. Jag har tappat minnet. Fantastiskt.
Häromdagen satt jag på tunnelbanan när jag i panik drar efter andan och i en sekund tänker " HELVETEEEEEEE jag glömde lämna Louisa på förskolan!!!!!!!!!!!". Det hade jag såklart inte gjort, men för en sekund var jag bombsäker på att jag glömt. Hormoner är ju livsfarliga! 
Det är bara en tidsfråga innan jag tappar bort telefon/plånbok/nycklar..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback