Jobb!

Sitter på tunnelbanan på väg in till jobbet. Jobbar idag sen är jag ledig i tre dagar.
Hela gårdagen svävade jag på moln. Det är så fantastiskt hela bebissvängen men ändå mycket märkligt. Hur kommer det sig att jag fortfarande inte kan förstå att jag är gravid? Jag har ju varit gravid förut och vet allvaret med det hela men ändå går det inte att greppa!? Får se när detta sjunker in..

I helgen fick Max gjort hemskt mycket hemma så imorgon kommer det två snickare som ska fixa det största sista. Sen är det bara finliret kvar.

Är det för tidigt att köpa sig en lite liiiiiten body förresten? När jag var gravid med Louisa köpte jag första plaggen i vecka 14. Jag är så sugen och har trånat efter en speciell body från Kappahl så länge nu..

Hoppas ni får en fin dag i solen!



» sofia

Tycker absolut inte att det är för tidigt :D Lika bra och köpa den där bodyn innan den är slut ju!!

2012-11-13 // 11:31:25

vilken body är det du är så sugen på? så nyfiken :D

2012-11-14 // 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback