Jäkla mobilapp

Okej kanske är det jag som inte klurat ut hur man gör ännu men på datorn går det att svara på kommentarer direkt i kommentarsfältet men inte i denna dumma app?
Fick en fråga om "min" ögonbrynspenna, det var min syster på bilden och hon använder hm's egna faktiskt, vilket även jag gör.
Och Sofia undrade när Kolan är beräknad att komma och datumet som är satt tills rutinultraljudet i december är den 16e maj. Snart med andra ord i min värld..


För övrigt var Swedish House Mafia så sjukt bra i lördags! Helt stört! I sista sekund fick vi reda på att vi fick komma in gratis och då tackar man inte nej. Mormor var barnvakt så jag och Max åkte dit på rekordtid! Herregud säger jag bara vad fantastiskt det var. Hade inga förväntningar alls innan men när det väl var igång stod vi helt paffa.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback