En ovana

Helgen har gått fort och jag som är så ovan vid detta bloggandet. Jobbhelgen har gått fort och jag är helt utslagen känns det lite som, är så hemskt trött nuförtiden.
 
Ny vecka och jag är ledig både idag och imorgon. Det betyder städdagar... Blööööh. Tvätta, diska och plocka, det är som om denna nya lägenhet är hemsökt av nerstökande små tomtar som smyger runt om natten. 
 
Känner att jag borde fixa en kamera dessutom, hur tråkigt med bildlös blogg? Dödstråkigt! Använder bara min telefon för att fota nuförtiden, kameran är aldrig med.
 
 
 
Nu: tvätt...........


du kommer in i det! gillar din blogg!

2012-11-07 // 08:45:03
» Ida

Kokade in för ett tag sedan och snodde dedär pannkakareceptet och skulle idag kolla in igen.. Såg då nya inlägg. Kuuul!!

2012-11-07 // 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback