Vecka 19

Idag är det fredag vilket innebär att vi går in i en ny vecka. Idag har jag gått 18 fulla veckor.
 
I jämförelse med när jag var gravid med Louisa mår jag nog ganska så likadant i denna vecka. Största skillnaden är väl att jag är ljushårig denna gång.. Däremot så började jag på tyngre men har gått upp mindre i denna vecka med Kolan än vad jag hade med Louisa. Med Lollan hade jag nog gått upp runt tio kilo, medan jag nu bara gått upp runt fem kilo, vilket känns bra iom att jag har några extrakilon att gå ner sen när Kolan är född redan från början. Men vi får se vart vi hamnar helt enkelt. 
Magen är faktiskt mindre den här gången märker jag vilket är skönt men oroväckande såklart på samma gång. Det enda jobbiga är egentigen att jag är så hemskt förbannat trött jämt. Jag skulle kunna sova tre gånger på dagen och ändå somna klockan åtta på kvällen. 
 
Just det. Jag känner mig hemskt ful också. Liksom ofräsch jämt. Spelar ingen roll om jag sminkar mig och fixar håret känner mig så sliten hela tiden, kanske har det med tröttheten att göra. Men jag är hormonfylld till bredden vilket de flesta i min närhet kan intyga. Jag gråter för allt. Jag gråter till och med till programmet Sjunde Himlen, då är det illa va?
 
    
Gravid med Kolan i vecka 18+0                                       Gravid med Louisa i vecka 18+0
 


» Lydia

Men pluttan hur liten var du inte på andra bilden?!
I mina ögon är du alltid finast, din personlighet strålar alltid igenom oavsett hur många dagar det gått sen din senaste dusch <3

2012-12-14 // 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback