Livrädd

Om fyra dagar är det ultraljud och för varje timme blir jag mer nervös och orolig.
Jag var väldigt orolig under graviditeten med Louisa men då visste man inte till hundra procent vad som man skulle kunna gå miste om om något gick snett. Denna gången jag jag en livs levande treåring som påminner mig om vad jag kan förlora. Det skrämmer mig och jag är så rädd för att något ska visa sig vara fel på måndag.
Känner efter i kroppen hela tiden och blir orolig över set faktum att jag knappt känner Kolan. Med Lisen kände jag tydliga fosterrörelser runt den här veckan. Kan det vara så att moderkakan är i framvägg denna gång så att den dämpar eller bör jag oroa mig? Sånt tänker jag på jämt..



» Anna

Hej, hittade precis din blogg bland Paulas kommentarer, blivit besatt av andra unga mammor nu när jag själv blivit det antar... Aja jag undrar främst om du har instagram och hur gammal du är? Grattis till ännu en graviditet! Kram

Svar: Hej vad roligt, välkommen! Jag har instagram som jag inte alls är aktiv på dessvärre, men jag heter i alla fall annasofiaklara där.Jag har precis fyllt 21 år och fick min dotter när jag precis hade fyllt arton!
Tack så mycket! Kram
Klara

2012-12-13 // 21:32:19

Sant! Var oxå mycket mycket mer nervös för ultraljudet med andra barnet....
Som du skriver så vet man ju precis vad det är då och vad det är man kan förlora och sakna....

2012-12-16 // 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback