Inget annat än lycka

Jag känner mig lugn efter dagens besök på SÖS. Innan bultade mitt hjärta så hårt att jag trodde att jag skulle kräkas upp det! Det första jag såg var ett fint litet minihjärta som tickade på så fint. Resten var bara ännu mer goda nyheter om att allt såg så fint ut och helt utan anmärkningar. Kolan sparkade på i början men slumrade nog till lite mot slutet.

Och ja vi fick veta vad vi förmodligen får i Maj. Men mina fina vänner har arrangerat en "pre"babyshower där vi ska tillkännage könet imorgon så tills dess klämmer vi på nyheten!

Jag är så lycklig, glad och väldigt lugnad!



» Lydia

DAMN tänkte att du kaaanske kanske skulle vara så dum att skriva ut könet här men nä... Får suga på karamellen till imorgon

Svar: Haha trodde du jag var så dum?
Klara

2012-12-17 // 16:20:48
» Emma

Vad skönt att allt såg bra ut :) grattis!!

2012-12-17 // 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback