Bebisnamn

Sedan vi fick reda på att det förmodligen är en till flicka som kommer till oss i slutet på maj är det verkstad i huvudet på mig. Bebiskläder, bebismöbler, vagn och självklart namn. Något som klingar fint med Louisa, är klassiskt och passar både en bebis likväl vuxen kvinna.
Bebiskläder vill jag ha i vitt, ljusgrått, grått, ljusrosa samt ljusgrönt och ljusblått. Det är så fint med ljusa kläder på små bebisar!
Ni hör, det är mycket som pågår i huvudet. Vänjer man sig någonsin?

 

Kan ni inte ge era bästa namnförslag?

 



Tildeee! Vet att ni bytte på Louisa från Tilde men Tilde är ett riktigt fint namn!

2012-12-23 // 12:37:41
» Anna

Livia heter min dotter, det tycker jag är fint. :)

2012-12-24 // 01:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback