träning

Det finns inget skönare än att köra slut på sig på gymmet på kvällen, komma hem och äta sitt kvällsmål(vilket igår faktiskt blev fil med lingonsylt och Råg Fras) och ta en hettande dusch.
Igår tränad jag som skrivet med Fia, vilket svinigt pass! Vi körde ben/rumpa och jag fick som vanligt lära mig en massa nya övningar som bränner på det rätta sättet.

Status i kroppen? Jag blir bara nöjdare och nöjdare, saker blir tightare, saker flyttas(hej rumpa som bodde på bottenvåningen!) och jag är piggare.  Det finns lös hud och bristningar, men det stör mig inte särskilt mycket. Försöker mota bort vikttänket, för jag kan likväl väga 60 kilo och vara vältränad såsom flabbig och väga 55 kilo, då väljer jag det förstnämnda!





» kim

Hej!

Vad kul att se att det går bra med träningen! Kan du inte berätta mer om hur du tränar med din pt? Ofta? När ni började? Vad du fått för resultat som du inte hade fått om du tränat på egen hand?

Jag är också på jakt efter en pt men de som jobbar på gymkedjorna tar ju så mkt betalt! Hur mkt kostar din och hur fann du henne? tips mottages för allt!

Kram och fortsätt kämpa, du är jättefin!

2011-05-04 // 11:16:43

Riktigt bra jobbat!

2011-05-04 // 14:37:09

Vad fin du är

2011-05-04 // 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback