skola och halvhjärtad träning

Imorse gick jag upp klockan tjugo över sju. Lämnade en varm säng med mina sovande älsklingar för en tom lägenhet och sedan ta mig iväg till skolan.
Slutade tolv och mötte då Sannisen för en lunch på stan, en syndens lunch.. Helt jävla ovärt att slösa en annars svinigt god förslagsvis sallad mot en inte ens så god lunch på donken. Såhär i efterhand är det ju inte så kul.
Tog mig mot Alvik där jag körde ett halvhjärtat pass på gymmet, kondition och lite mage. Det är inte så kul att stå i ett torrt gym när folk går utanför och lapar i sig sol.

Påvägen hem köpte jag glass till mig och Max. Testade någon ny sommarglass som inte heller den var god. Att käka skit är inte ens gott längre, och känns bara onödigt!

Ikväll blir det bio med min man, morfar ska vara barnvakt. Fina fina pappa, min pappa då, han är en sådan underbar morfar och älskar Louisa till oändlighet. Det är tryggt och det värmer mig att se dom ihop.


En annan av Louisas favoriter, Gudmor Sanne!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback