reform

Sedan jag började med den nya kosten, vilket egentligen inte var en så stor omställning, mest bara dra ner på kolhydrater och slopa all skit, har jag självklart snubblat dit och käkat godis och glass och gud vet vad. Det konstiga är att jag inte ens tyckt att glass var särskilt tillfredsställande längre, inte heller godis. Det är bara sött och sliskigt och man lessnar efter första tuggan/biten. Det är nästan så att jag ätit "bara för att".

Däremot har jag fått extrema sug ibland. Då inte på godis eller glass, utan istället på till exempel limpmackor med smör och ost på. Det får det att vattnas i munnen på mig! Eller fikabröd; kladdkaka, bullar, nybakat bröd. Det får mina smaklökar att krampa och min kropp ropar efter bröd i en enda stor suck.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback