pt? investering!

Kan du inte berätta mer om hur du tränar med din pt? Ofta? När ni började? Vad du fått för resultat som du inte hade fått om du tränat på egen hand?
Hur mycket kostar din och hur fann du henne?

Jag tränar med min personliga tränare Sofia Sjöström en gång i veckan. Jag hittade henne genom Blondinbellas blogg, för Fia är även hennes PT.
Om jag minns det rätt började vi i slutet på januari, då jag köpte sex timmar. Däremot har både hon och jag varit sjuka respektive bortresta därför har jag fortfarande timmar kvar- nästa gång är sista gången.
När jag gick in i det här hade jag ett öppet sinne och tänkte att det kunde vara användbart av en personlig tränare inte bara för träningen utan även kost och motivation. Har man en person som man bestämt med då vill man göra bra ifrån sig och prestera!
Däremot hade jag aldrig kunnat räkna med allt det hon gett mig. Hon är en så genomsnäll och glad person som gör träningen till en upplevelse i form av nya övningar men även andan. Hon tillför en enorm positivitet och är rolig att träna med, en timme flyger förbi med svett och det är en ren fröjd att bli piskad på gymmet av denna fina och goa tjej! 
Hon lär mig rätt tekniker och övervakar min träning så att jag kan finslipa min teknik och lära mig att inte felbelasta under min träning. Utöver det så pushar hon mig, när jag tränar med Fia orkar jag bra mycket mer än vad jag gör när jag är ensam.
Jag har fått mer kunskap om träning, som jag nu kan ta med mig vidare för att använda i min självständiga träning. Jag har också fått mer motivation!

Angående prisfrågor och att anlita Fia, vilket jag varmt rekommenderar hänvisar jag till hennes härliga blogg och hennes mailadress: [email protected].



Sen är hon ju en fröjd för ögat också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback