myshelg


En bild tagen av Louisas gudfar senast vi var ute.

Vilken härlig helg! Svingod mat, härligt väder och allmänt mysigt.

Fredagen gick bra, jag fick till och med vara med i själva röntgen rummet. Det tog en hel timme, sista 25 minutrarna räknade jag sekundrarna. Jag satt stilla i en timme med hörselskydd på, och det enda jag ville var att gå fram och i alla fall hålla en hand på Max ben då han låg där inne i det förbannat högljudda röret.
Han skötte sig i alla fall exceptionellt, sjukhusveteran som han nästan är.
Vi gick såklart därifrån utan resultat, det kommer om två veckor (såvida inte någon tar semester oach att de då skiter i Max resultat..)

Nu är det i alla fall en ny vecka, en ny månad och nu börjar det strikta livet fram till sommaren. Visserligen känner jag ingen alls vånda över sommarutyrseln, bikini, och vill inte trycka i vassen, men att tighta till resten skulle inte sitta fel.
Började dagen med en smaskig smoothie och två kokta ägg, så jäkla gott!
Vem är med mig? Vi kan väl dela med oss av recept, träningsövningar och motivation? Eller har ni lessnat totalt på att kommentera denna ekande tomma blogg?
Jag byter i alla fall spår, vi kör kost och träning och hälsa i en månad! Matdagbok kan jag dela med mig av, min träning ska ni få reda på och sen när jag skamset gnyr i soffan om kvällarna i hopp om att trolla fram en fet kladdkaka ska jag söka tröst hos er.


Matdagbok plus träning låter jätte bra!! Försöker själv att gå ner ett par kilo men det går trögt så det vore kul att läsa om hur du lyckas :)

2011-05-02 // 09:26:42
» Sofia

låter jätte bra med matdagbok och träning :)

2011-05-02 // 10:54:46

Jag undrar om du fick några bristningar på magen när du väntade din lilla dotter? skulle va jätte kul att se lite före och efter bilder på kroppen din. bra jobbat förövrigt! Cyber kram //nadine

2011-05-02 // 13:41:43
» Sofia

Klänningen är från Cubus :)tack! kram

2011-05-02 // 21:14:16

Jag är lätt på, nu kör jag stenhårt fram till juli. Men vad säger du om detox? Funderar på att köra en två veckors...

2011-05-04 // 08:27:35

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 // 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback