mat mat mat


Min Lovis i sommarvärmen för någon vecka sedan, vart tog värmen vägen?


Tänker mat, andas mat och drömmer om mat. Inte för att jag är hungrig utan för att nu har det blivit ett nöje att laga mat, och att sedan få njuta av den.
Har idag bakat bröd tillsammans med Finni. Vi har gjort samma bröd ungefär samtidigt men på varsitt håll. Vi gör allt ihop, vi två.
Mörkt mustigt bröd som var sisådär faktiskt. Jakten på det mumsigaste nyttuga brödet fortsätter med andra ord!


Hur går det för er då? Någon som hängt på tåget? Någon som funderar på det men som vill ha extra push? Vågar ni kommentera?



» Alice

JAAAAA uppdatering!! :) din dotter är underbart fin

2011-05-05 // 23:32:15

Altså! Louisa är nog den sötaste ungen jag har sett! på riktigt.

2011-05-06 // 02:38:43

måste ju säga TACK klara för att du länkade ptfia.se för någon månad sen! fick mig att ändra kosten, och gå ner i vikt! så tacktacktack!!

2011-05-09 // 22:53:33

Vilken charmknutte :D

2011-05-12 // 09:28:42

Måste ara säga att vad LIK sig själv Louisa är från när hon var liten, tycker jag i alla fall! Inte alla bebisar som behåller dragen (:

2011-05-17 // 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback