schleten

Det var en sjukt jäktig dag igår. Morgonen började med att min extrafamilj kom på frukost och mys. Sedan gick vi ut i våra slafsiga kläder och åt lunch, varpå vi hux flux bestämde oss för att åka till Bromma Blocks. Där strosade vi med våra barn i pyjamas och två mammor som såg ut som om de inte sovit på tre svåra år.
Därifrån skyndade jag mig direkt in till Söder där Karro tatuerade sig, jag var moralsupport vilket var jättekul, jag blir bara mer och mer sugen själv!
Sedan därifrån hem, duscha, sminka, fixa hår och sen skynda hem till Elin där vi hade tvspelsturnering!
Jag var helt slut när jag kom hem klockan ett inatt, älskling kom och hämtade mig vid tunnelbanan medan Louisas gudfar passade henne hemma hos oss. Somnade gott på en gång när jag la mig i sängen.
Idag blir det inte många knop gjorda..


» Erica

Usch va jobbigt för dig! Hoppas du blit bättre snart.



Ja det blir till att vara hemma nu, idag och imorgon iallafall. Kämmer mig redan lite bättre så hoppas kunna vara helt återställd till helgen. Sen MÅSTE jag hitta på något. Kommer börja klättra på väggarna snart.



Vad ska ni hitta på då?

Kramar

2011-03-03 // 14:11:55
» erica

Nej inte jag heller.



Ja det är skönt. Hur är det med skruttens förkylning då? Sover hon på nätterna än?

Kram

2011-03-03 // 20:34:25

Tala för dig själv hoe! Jag var apsnygg igår......

2011-03-03 // 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback