min allra bästa vän

Herregud vad jag älskar denna människa. Hon är den bästa vännen man kan tänka sig. Hon finns alltid där, står ut med mig när jag är knäpp, likaså som jag står ut med hennes knäppa påhitt. Vi har aldrig en tyst stund, aldrig en tråkig stund. Henne kan jag vara helt mig själv med, jag kan gråta med henne, vara arg med henne vara lycklig med henne och hon stöttar mig lika mycket ändå.
Inte kunde man tänka sig den dagen vi började ettann i gymnasiet att jag, som sågs som en riktig bitch, och hon, den som såg ut som virgin Mary, skulle vara oskiljaktiga.
Hon är den bästa gudmodern för min dotter, och hon är min allra bästa vän!


» erica

Ja det blev en lång natt haha. Kom hem för en stund sen. Jag har fått en virusinfektion i magkörtlarna.. Haha tydligen vanligt men jag har aldrig hört talas om det:P Det ska tydligen gå över av sig själv så det är inget farligt:) Inlägget var lite smått ironiskt. Hade tråkigt och tyckte det var komiskt på något sätt hela situationen. Skulle liksom bara till vårdcentralen till en början:P



Hur mår ni nu? Fortfarande sjuka?



Kram

2011-03-02 // 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback