skola



Har snabbt konstaterat att jag inte vill gå hela dagar. Jag varken orkar eller kan. Jag sover knappt på nätterna så att sätta klockan och sedan koncentrera sig i skolan hela dagen går inte. Ska prata med någon på skolan idag och se till att jag bara läser rättskunskap i två månader framöver istället så tar jag historian till hösten. Synd är de givetvis, men det funkar verkligen inte.
Så snart ska jag åka, först luncha med en tjej i min kurs och sedan köra rättskunskap.
Hoppas ni får en fin dag!


» mia

hur var romme? kan du inte visa bilder? :) och blogga mer!!

2011-01-25 // 11:23:25

Fina tjejer :D

2011-01-25 // 22:14:15

Ni är så fina båda två. Och jag tycker det är strongt att du klarar av både skola och barn! Kram

2011-01-27 // 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback