Louisa ett år!

Idag fyller vår prinsessa ett år. För ett år sedan låg vi och myste på BB, helt fascinerade över det vackra liv som givits oss. Den lyckan var så stark så att man nästan kunde ta på den, känna lukten av den. Den lyckan ligger fortfarande över oss som en trygg snuttefilt. Livet hade inte kunnat bli bättre, vi hade inte kunnat få en finare dotter.
Från en liten skrutt som bara äter och sover och skiter ner hela köket, till en vildning som springer runt, klättrar, kommunicerar, kramas och charmar.



Världens vackraste unge, vår Louisa. Mindre än ett dygn gammal.


Stort grattis till sötan på 1-års dagen! Kan inte sluta fascineras av hur fort ett år har gått. Kram

2011-01-15 // 22:28:15
» Tova

Grattis till söta Louisa :)

herregud vad året gått snabbt. Våra sötnosar har blivit så stora... så sjukt. Och fantatsiskt!

Kramar

2011-01-16 // 00:17:35

Grattis till Louisa på ettårsdagen! Känns redan så avlägset när de var så små och inte kunde ta sig nånstans.

2011-01-16 // 08:36:27
» Sofia

Grattisgrattis till lilltjejen! Va kul, nu hittade jag ännu en kul mammablogg.. Mitt lilla skrutt är fortfarande bara 3 månader (eller ja, snart fyra).. Det går jäkligt fort..

love sofia!

2011-01-16 // 14:26:43
» Luisa

Grattis! så stor hon har blivit! tiden går så sjukt fort! Hur är det med er annars? Brukar ni fortfarande gå till öppna förskolan på söder? :)Kram!

2011-01-16 // 15:04:51
» Moa

heeeeejj forlat..glomde saga grattis igar, var pa resande fot hela dagen. Aja grattis louisa!!!!!!! och glom inte att det var jag som forutsag datumet!

2011-01-16 // 18:34:23

Grattis till lilltösen!

2011-01-20 // 16:06:12

åh grattis till sötnosen!! :) hoppas ni har det bra.



jag nominerade dig med en såndär tönt-award bara så du vet ;) kolla min blogg

2011-01-21 // 14:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback