long time no see

Livet rullar på, big surprise va?
Dagarna flyter samman och allt går för fort. I det senaste har jag fått betyg i religion A där jag gjorde utomordentligt ifrån mig, rodde hem ett MVG vilket känns som en fin betalning på det slit jag lagt ner. Att kombinera en vild fin prinsessa med en pojkvän som fått något utopererat ur hjärnan med vardag och skolarbete utöver det är ingen baggis. Så jag är mäkta stolt nu när jag inser att jag lyckas ganska bra!

Att läsa böcker är kul, hon har en som det finns en katt i och om man frågar "Vart är katten?" så hämtar hon den boken!

Julafton och nyårsafton har kommit och gått, tjusningen fokuserades vid Louisas reaktioner som begränsades till fascination för presentpapperet. Hennes första jul, helt otroligt. Fint sällskap och fina presenter. Jag slog på stort och skrev smarta rim! Detta år var det mycket roligare att få ge bort presenter än att få dem själv, även om jag självklart uppskattar de fina presenterna vi fick!

Fick mina stövlar som jag önskade mig.



Framöver då? Den tionde är det kursstart för mig som gäller; Rättskunskap och Historia B vilket innebär heldagar tisdagar och torsdagar. Det ser jag riktigt mycket fram emot, även om jag kommer sakna Louisa så att jag får krupp. Funderar på allvar att göra en tröja med en bild på henne på, är det too much?
Om två veckor fyller lillan ett år. Hur gör man med kalas? Ett för släkt och ett för vänner eller bara ett av dom eller ihopslagna. Jag är väl sent ute antar jag.
Längtar efter solen och värme, blir tokig av all kyla..

Nu virrar jag bara!
Hoppas ni haft en fin jul och så vill jag önska er alla en riktigt god fortsättning!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback