smääääärta

Fy fan vad jag har ont i min kropp från igår.. Body pump är tortyr.

Tog mig iväg till gymmet imorse också, lämnade Louisa på barnpassningen, tio minuter senare pep min dosa och min bebis vad nästintill otröstlig. Hon ville verkligen inte att jag skulle gå, chockerande i och med att hon aldrig varit så.
Det var bara att klä på oss och traska hem igen. Sedan dess har vi lekt.


Gammal bild på min tjockis!


» Erica

åå vilken sötnos!



Okej men skönt att det inte höll i så fasligt länge. Förstår att du saknar det haha:)Men jag trooor inte det är nått än.:) Men snart hoppas jag:)



Det låter som en bra plan! Fast ja det kan ju ändras:)Så du är sugen på en till snart eller?

Haha va roligt att du berättar det:)

Kram!

2011-02-21 // 19:33:03
» Erica

Haha ja bebiiis:D



Ja jag förstår det:) Är lite osäker själv hur min föräldrapenning skulle se ut. Förstog inte riktigt när jag var inne och läste om det på hemsidan.



Skulle vara roligt att stöta på er någon gång så man får träffa det lilla livet:)

2011-02-21 // 21:16:54
» Erica

Ja det är något sånt där men jag förstår ändå inte exakt. Får väl gå in och läsa igen. Men att det skilljer sig så mycket! Jag ska försöka räkna ut vad jag skulle få.



Åå det vore så roligt:)

Kram



2011-02-22 // 11:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback