skön dag

Dagen började med One Tree Hill maraton, sedan åkte Louisa och Max till farmor och farfar och jag gick och tränade med Finni. Ett mördarpass där det verkligen skakade i kroppen efteråt, skönt!
Sedan hem, slänga ihop lite kesoplättar till middag(sjukt enkelt, otroligt gott) för att sedan välkomna hem resten av familjen.

Nu nattas prinsessan av pappa, jag sitter här nyduschad och ska slänga mig på skolböckerna ett slag. Nej nu blev det change of plans.. Hon vägrar somna, trollunge!



Louisa och hennes Gudmor Sanne!


» Erica

Ja visst är det knäppt:)



Gud va duktig du är! Jag ska också försöka köra lite oftare.



Ja jag tyckte det var dags att skriva något nu. Det har kännts lite konstigt att skriva något innan. Vet inte riktigt varför:P Haha kanske för att jag inte hade någon blogg innan och det kändes lite konstigt att jag kunde läsa om ditt liv men inte du om mitt. Förstår du hur jag menar? Haha

2011-02-20 // 20:40:36
» Erica

sv: Ja det är ju super!



Ja men det förstår jag verkligen. Lite därför jag ville säga "hej" också för det känns ju nästan som att man snokar i någon annans liv annars haha:P



Nuförtiden jobbar jag:) jobbar på Sköndalsskolan:P Fritids bl.a.



Vad gör du?:) hur går det med studierna? kram



2011-02-20 // 21:18:31
» Erica

Ja jag förstår det. Ja jag trivs jättebra.



Ja men det är ju jättebra:) hur mycket har du kvar?



kram

2011-02-21 // 09:12:16
» Erica

sv: Haha jadu:P Vi hade ju tänkt vänta med det tills i vår/sommar:P Kan ju vara att jag inte åt någonting innan:S fast brukar ju inte bli så där. Det var lite läskigt.



ja men det är ju inte mycket kvar då:)va skönt sen för dig när du blir klar:) har du några planer sen då?



2011-02-21 // 15:20:09
» Erica

sv: Ja det är super roligt:) men jag får väl kolla upp hur det ligger till då. Kanske blir tidigare än planerat? haha men hur tidigt kan man börja må illa?



Men har du tänkt börja plugga direkt eller jobba lite innan? Det är jättesvårt ju att veta vad man vill göra.



Kram!



2011-02-21 // 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback