kamouflage




En hel del smink senare ser jag ut såhär, kamouflerar sjudomen ganska bra.. Vi ska träffa Finni och Elliott idag, de är också förkylda så vi får lida tillsammans.
Hur stavas kamouflage?


Snygging. Älskar ditt hår :) Tror man stavar det klamoflage, men är inte säker.

2011-02-23 // 10:49:37
» Erica

Haha ja det måste vara så:P Va kul!:)



Ja det är ju det det skulle vara. As skönt! hoppas på en tillsvidareanställning nu där jag är. Har iallafall sökt så det vore ju super skönt att veta att man har något att gå tillbaka till sen också. Så jag håler tummarna. Förstår att du vill det. Snart gör du ju säkert det och då kommer du säkert vilja vara hemma med bebisen igen:P



Det vill jag jättegärna! Jag kan anpassa mig ganksa bra så det passar nästan när som. Förrutom mellan 1 och 5 haha. annars när som helst:)

2011-02-23 // 13:42:18
» Erica

Tack! haha ja men det är ju klart:)När börjar lillen på dagis då?

Ja! Men jag ska kolla upp hur jag kommer jobba under lovet. Kan hända att det blir heltid den veckan:P men annars veckan efter det? eller helgen:)

2011-02-23 // 20:05:35
» Carro

Fina ni är! :)

2011-02-23 // 20:48:06

Jag vill ha ditt hååår, JÄTTEFINT!! :I

2011-02-24 // 09:56:58
» Erica

Ja Det är inge roligt! Hoppas ni blir bättre också snart!



Du får njuta ordentligt fram tills dess då:) Sen är det ju bra att du hinner plugga klar också.

Ja jag är ju inte på jobbet nu men om jag inte känner mig bättre imorgon så kollar jag på måndag och så bestämmer vi något sen. Ser fram emot det! :D

2011-02-24 // 12:41:55
» Erica

Stackars liten:( Ja men det är nog ganska naturligt. Jag är iallafall likadan haha.

2011-02-24 // 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback