chock

Jag och Max somnade halv tolv igår kväll. Kvart i ett vaknar jag med ett ryck av att Louisa hostar hysteriskt. Kastar mig upp i panik och slänger mig på lampknappen samtidigt som jag ruskar om Max. I ljuset möter mig ett spykaos.. Hon sitter på knä och spyr och spyr med nappen i munnen. Lilla lilla älsklingen. Ut med nappen och vänta på att hon spytt klart, lyfta upp henne och gå till badrummet där hon fortsätter kräkar och skakar alldeles utmattat i kroppen.

Klädde av henne och sköljde henne medan Max ryckte sängkläderna. Sedan satt vi uppe ett tag med henne tillsammans. Klockan två gick Max och lade sig, för han skulle ju upp och jobba idag. Jag och Louisa låg kvar i soffan där hon fortsatte att kräkas ungefär varje halvtimme. Till slut somnade vi och vid halv sex imorse gick vi och lade oss i sängen. Klockan sex spydde hon igen sedan sov vi till halv nio.

Vilken jävla pärs. Vilken jävla pärs. Tycker så sjukt synd om skrutten som blir alldeles chockad själv när hon spyr. Som tur är dricker hon en massa och visar att hon är hungrig så hon har fått några skedar gröt. Vill inte skynde med att mata en massa med risk för att hon spyr upp det igen.

Usch usch usch..


usch :( hoppas hon kryar på sig snabbt! Inge kul med magsjuka!

2011-02-07 // 12:29:52
» Linda

Usch stackarn , hoppas hon kryar på sig och att inte ni andra blir smittade .

2011-02-07 // 22:48:14

Hej, har du någon mailadress man kan nå dig på? :) Svara på min mail isf. Mvh Kristin

2011-02-09 // 09:27:58

Magsjuka?

2011-02-09 // 11:43:28

oj vad jobbigt :/

2011-02-09 // 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback