sparsamt



Det här är vad jag har att bjuda på idag. Vi myser i soffan, jag kan fortfarande knappt gå pga extrem träningsvärk. Och när jag säger träningsvärk tänker ni säkert "ja jag vet hur det känns". Eh nej! Jag har på fullaste allvar inte kunnat gå, mina ben har inte gått att sträcka ut, jävla panik. Kröp till toaletten igår liksom..
Idag är det som tur är bättre!

Om en timme kommer Maxen hem, då blir det iväg till Årsta för att spendera helgen på landet. Så otroligt skönt. Vi blir så ohyggligt bortskämda av Louisas mormor med god mat, fint sällskap och framförallt uppmärksamhet för Louisa.
Imorgon mitt på dagen är det dags för Max återbesök på sjukhuset med Magnetröntgen, nervöst men vi går dit med inställningen om att allt är perfekt.



Lycka till ♥ saknar er!

2011-04-28 // 22:25:00

Ja det ska bli så spännande! Jag är så nyfiken på om vi kommer se några likheter mellan Vincent och bebisen i magen, det kommer bli kul att jämföra bilderna sen! Det tycker jag ni gör rätt i, det är faktiskt väldigt spännande att inte veta.



Vi blir kvar över natten. Vi åker dit på lördag morgon och ultraljudet är klockan 12 sen sover vi kvar på hotell och tänkte spendera dagen efter på stan sen åker vi väll hem framåt kvällen.



Hoppas att återbesöket går bra, jag håller tummarna!

Kram

2011-04-28 // 23:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback