det ekar tomt



Vi lever, bloggen dör sakta.
Jag är så less på att blogga, ser ingen mening med att uppdatera längre. Det enda jag gör är att vara med Louisa, träna som ett as och plugga. Vi är sjuka jämt, är det inte förkylning så har det varit magsjuka. Vi var magsjuka i en vecka förra veckan.. Helt otroligt utmattande, Louisa var helt slut, jag var helt slut. Som tur var blev inte Max smittad!

Träningen går bra, resultat syns i alla fall. Sedan jag började har jag gått ner fyra kilo och ökat muskelmassan något enormt. Jag blir tightare och tightare, vilket känns riktigt bra. Kommer vara bikinisnygg till nästa månad, till och med tidigt för badsäsongen.

Snart stundar Max återbesök på sjukhuset med magnetröntgen. Vi är spända men positiva!

Utöver detta vet jag inte vad jag ska skriva, vardagen är densamma och dagarna avlöser varandra. Hur mår ni? Ni är några envisa stackare som hänger kvar, fint.



fina ni ♥ Håller tummarna att återbesöket går super. Klart det går super!

2011-04-07 // 17:53:11
» Sara

åh va roligt med uppdatering :)

2011-04-07 // 18:23:50

väntat så länge på uppdatering....äntligen o va fina ni är!

2011-04-07 // 20:03:56

Jag älskar att läsa din blogg, hoppas verkligen att du kommer igång igen! ses snart fina du<3

2011-04-09 // 13:37:43

åh vad kul med uppdatering! så himlans fin bild på dig och skruttisen :) lycka till! kramar

2011-04-10 // 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback