trött sjukling



sv: Halsmandlarna :)



Men höörrruuu, vi är sjuka och lovis med ju.. Jag dööööör om Wilgot åker på en förkylning till, han får så jäkla jobbigt med andningen :(.. Just nu rinner snoret, hostan går stup i kvarten och hans andning piper och rosslar.. Sen tror jag att jag behöver vara hemma och ta hand om storprinsen.. han kommer vara nyopererad och man kan tydligen få hög feber och får han det så måste jag vara hemma.. Men onsdag då? Eller torsdag?

2010-09-06 // 09:54:45

oj vad hon har blivit stor! och mycket hår har hon fått på huvudet :) kramar till er!

2010-09-06 // 18:38:01
» emma

ja precis :) första gången jag ska dit och träffa en tjej som jag "lärt känna" via bloggarna :) Kom dit nästa onsdag då så ses vi :) Kan inte nu på onsdag.. Kram!

2010-09-06 // 22:27:42

Hahaha vadåra. Snygg White trash morsa :D

2010-09-07 // 08:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback